..jojojo... a nebo spíš ojojoj?..:o)

středa 19. května 2010

středa byla!! .. ale jo... dobrá byla!!!

tak dnes se interna povedla!! a dokonce pěkně!!
JEDNA HVĚZDA, - HELE!! :-) -tož to je pěkné, ne?

avšak aby nebylo jen samé veselí, celkem rychle mi radost zkazila pokutka v metru!!
... to sem ale trapná, což??
no jo no.. JSEM!! ale co už!!

nedá se svítit no!! :-) a blbá sem no... ale tak já třeba jednou dospěji a rozumy dostanu!! :-)

... v ten moment jsem si akorát vzpomněla na anduíí a její skvělé umění utéct revizůrkovi.. ale kdepáák.. na to já sem máslák! :-) takže budu platit jak mourovatáá!! NO!!

2 komentáře:

anettka@zuzu řekl(a)...

Heeeeeeej ty seš krutoň :-D takhle si nechat pokazit tu ohromnou radost... :O)... copa ten trumbera nešel ani nijak okecat a ukecat? Tož tomu říkám smolik :O(. Ale co dějou se i horší věci - a ta interna supeeeriozní!
Zdraví Anče.. zas už od Olmika :O)

Renda řekl(a)...

Hluchoněmou si měla dělat :o) a mega gratulace k interně!! Si holka šikovná! :o)

Místo pro všechny chataře :o)

http://www.meebo.com/rooms